2011. június 6., hétfő

az elmúlt héten történtek...


A múlt hetünk jó zsúfolt volt az oviban, hétfőn kirándultunk Zsippóra..Nekem nem volt újdonság, mert tavaly anyáékkal voltunk már, de azért találtam én is pár újdonságot..Ezen a farmon rengeteg féle madarat lehet látni..
Kedden délután volt a gyereknap az oviban..Volt minden, ami a jó hangulathoz kell: arcfestés,  jégkrém, lángos, ugrálóvár..


Csütörtökön pedig a rendőrség különleges egysége tartott nekünk bemutatót (persze, így könnyű, ha az egyik rendőr apuka gyereke is hozzánk jár oviba)Nagyon tetszett ez is, főleg a kutyás bemutató itthon nagy lelkesedéssel meséltem, hogy hogyan fogta el a kutya a tolvajt, még ujjlenyomatot is vettek mindenkitől és azt meg is kaptuk, belaminálva..
Pénteken mentem anyával Gamásra és délutánra én is kis elsős lettem..Lementem anyával a suliba, amíg ebédeltetett és ügyelt az elsősökkel játszottam. Utána pedig mentünk vissza papiékhoz, mert anya délutánra lovaglást és lovaskocsizást ígért az elsőseinek..Mindenki nagyon jól érezte magát...

4 megjegyzés:

  1. Klasz kis programjaid voltak,gyereknap az oviban,klasz az arcfestesed,es edes vagy a paci hatan.puszika

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó ovid van!! Szuper helyekre visznek benneteket! Örülök, hogy jól érezted magad.

    VálaszTörlés
  3. Milyen klassz ovis programok voltak Boginak! Szerencsére Ancsi ovijában is elég sok programot szerveznek. Na igen, mi is így vagyunk: amíg van cseresznye, nem kell. De ha már nincs, tuti megennénk...
    Zita

    VálaszTörlés
  4. Szuper kis programok:-)
    A lovaglás nekem is a favoritok közé tartozik:-)

    VálaszTörlés