2011. július 16., szombat

Marcival..


Amikor anyáék mesélték, hogy  megismerhetem Marci unokatesómat nagyon ellenséges voltam, mondtam, hogy nekem nem kell több unokatesó..és nem értettem, hogy hogyan lehet ő is Tihanyi Marci...Aztán megenyhültem, amikor mondták mamiék, hogy elmegyünk együtt kirándulni a szarvasfarmra..sőt még ajándékot is vittem Marcinak...( Anya: Marci apukája a párom első unokatestvére és eddig nem tartották a kapcsolatot, az okokat nem firtatnám..)
Marciék a mesehotelben szálltak meg Bőszénfán, ott találkoztunk..Én az elején hoztam a szokásos félénk formámat, de Marci közvetlensége hamar feloldott:)




 Együtt mentünk a Szarvasfarmra, amit nagyon élveztünk..Etettünk, simogattunk szarvasokat..





Kergettünk bocikat..



Láttunk még lovakat, őzeket, vadmalackákat..


Sokat szaladgáltunk, mókáztunk..




Nagyon jól éreztük magunkat együtt, az elejétől fogva egy hullámhosszon voltunk és nagyon jól el tudtunk játszani..Mert...  Marci az én korosztályom ( pár hónappal idősebb, mint én) és nem az a vad fiú, mint Domonkos..:)Utólag rájöttem, hogy kár lett volna kihagyni ezt a találkozást:)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek vagytok a Marcival.Nagyon szep nagy fiu.Bogi draga lattom barmilyen allatot imadsz.Nagyon jok a kepek,es nagyon bator vagy hogy barmilyen allatot megsimogatsz.Edesek az ozek,szarvasok.Vegul jatszoter is volt,klasz ksi talalozas volt ez a kepek tukrozik.puszika

    VálaszTörlés
  2. :-) Az unitesók általában rendesek, az meg hab a tortán, hogy veled egyidős!! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok,
    Eseménydús napjaitok voltak, ahogy olvasom.

    VálaszTörlés
  4. Szia Bogi! Tetszik a blog :) Marci szólt, hogy megtalálta magát a neten :)

    VálaszTörlés