2012. november 10., szombat

Őszi játszóterezős


 Az elmúlt hétvégén igazi őszi kellemes, jó idő volt..Mi se hagyhattuk ki, az esős napok után...Bogit az utóbbi időben, konkréten szeptember óta nagyon nehéz kiimádni a lakásból..mire is nem jó Picur?:)minden nap délután megsétáltattuk a szünetben...ez közös anya-lánya program lett, mert apával még véletlenül sem ment el....A jó időben útba ejtettük a játszóteret, ahová 3 éven át jártunk, a régi lakás melletti bevált helyet:)nem volt kint senki, de ez nem zavarta Bogit..jól elvolt Picurral..



fára is mászott, egész ügyes..én meg próbáltam pár naptárba való képet készíteni (amióta Bogi megszületett, hagyomány, hogy a nagyszülők és a keresztszülők Bogis falinaptárt is kapnak karácsonyra)de mindegyiken érdekes képet vág Bogi:(




picur hinta...valahogy nem élvezte a kutyus...



Vasárnap már több szerencsénk volt, akkor már kint voltak a régi barátok is, természetesen Picur volt a sláger, mondtam is, hogy jövőre bérbe adom egy órára 100 Ft-ért:) már sötét volt mikor haza indultunk, de gyanítom, hogy már nem sok ilyen délutánunk lesz....

3 megjegyzés:

  1. Szerintem jók a képek!
    Macus is megőrül egy kutyáért, de én mereven elzárkózok tőle!
    Milyen nagylány már Bogi!! A képeken látszik, hogy milyen magas is!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagy lany lett ez a Bogi es gyonyoru.Nlaunk meg mindig gyonyoru oszi napok vannak,es sokat is vagyunk kinn.De lassan erkezik a tel de majd akkor is sokat leszunk kinn.A naptar nagyon is jo otlet.pusizka

    VálaszTörlés
  3. Kicsit segitenel nekem,nekem is betelt a kep tarhelyem es uj blogot is akarok,de nem tudom hogyan csinaljam

    VálaszTörlés