2012. december 7., péntek

Miki, miki, mikulás



 Nálam is járt a nagyszakállú..Amíg apa cégénél "szerepeltem" addig a manók belecsempészték az ajándékokat a csizmámba, amit reggel gondosan kipucoltam.....




Este már jelentkeztek a csoki mérgezés "tünetei", mert amíg hazaértünk apával a céges csomag felét elpusztítottam és itthon is áldozatul esett egy-két finomság...
Az édesség szintem:) azóta sem csökkent, mert folyamatosan érkeznek a csomagok és a kisebb-nagyobb ajándékok:) (könyvek, lovas játék, barbie autó)

2 megjegyzés:

  1. Ezt utálom én is ebben az ünnepben. Azt a sok csokit!! De látszik, hogy Bogi jó kislány volt, mivel neki is sok csokit hozott a Mikulás!! :-)

    VálaszTörlés
  2. De szep ajandekok,nalunk 2 oriasi zacsko edesseg volt 2 napig nem ettek belole csak a jatekokkal voltak elfoglalva,majd utana 3-4 nap alatt mindent megettek.De szerencsere nemmind csoki volt sok mas eddesseg igy csokit sokat nem ettek.puszi

    VálaszTörlés