2013. július 9., kedd

nyaralás


Idén július elejére sikerült összehoznom egy 5 napos nyaralást..Ennek is nagyon örültünk,mert Zoli munkahelyén nagy hajtás volt nyáron,alig tudott pár nap szabadságot kivenni.. Hétfőn szólt,hogy keddtől szabadságon lesz, úgyhogy egy napom volt leszervezni a szállásokat és szerdán reggel már utaztunk is Sümegre!!!Álmai szállodájába..kevés szállodába szerettem volna ennyire eljutni, mint ide a vár lábához..
nem csalódtam benne...a szobánk erkélyéről ez a kilátás tárult elénk..volt, hogy csak lógattam a lábamat és gyönyörködtem a várban...


A lovagi tornát sem hagyhattuk ki..




és minden nap megnéztük a lovakat is..Boginak ez igazi kánaán volt:)




Sokat fürödtünk, a fürdő ablakából is a várban lehetett gyönyörködni...


A nagy kedvenc a  pezsgés...


lazulás apával...


a másik kedvenc a csúszda...kb. 30 szor csúszott le egy huzamban egymás után...:)


Bár tériszonyom van, de nagyon..a várat nem hagyhattuk ki....


a szálloda a várba tartva....


célegyenesben....



 tintával és lúdtollal írta Bogi...viaszpecsétes...



nem is kerestem és ezt találtam...a várból lefelé jövet...talán ez volt a jutalmam :)))


Sajna csak három napot tudtunk Sümegen lenni, mert az utolsó pillanatban már csak ennyi időre volt szabad szoba.. De megérte elmenni...
Sümegről a nekünk már jól bevált Zalakarosra vettük az irányt...
Megnéztük a Garabonciás történelmi parkot is..




variációk egy témára:)




és strandoltunk is..a  Vízipók strand még mindig csúcs Bogi számára...







Jó volt, szép volt,.de az 5. nap már nagyon hiányzott Picúr...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek!! Kedvet kaptam én is elmenni!! :D Mi van veletek mostanság????

    VálaszTörlés