2011. július 2., szombat

mini nyaralásunk....

Kedden reggel mentünk, Zalakaros előtt útba ejtettük Keszthelyt, anya ide szervezett idén iskolai kirándulást, úgyhogy tudta, hogy mi érdekelhet:) Elsőnek a  hüllő és lepke kiállítást néztük meg, a hüllőktől kicsit tartottam..

A lepkék preparátumok voltak, úgyhogy ott nem volt gond:) Szebbnél szebb lepkéket láttunk..

Láttuk a világ legnagyobb és legkisebb lepkéjét is..

Anya! Nekem ez tetszik:)

Aztán sétáltunk egyet a kastély parkjában és mesélte anya,  hogy itt laktak régen a hercegnők és a hercegek, én is sok  mindenre emlékezte, az Anna, Peti könyvből is..

itt is találtam egy lovat:)

A kastély melletti vadász múzeumot is megnéztük...

Apa magyaráz...)

A délutáni program  pedig  pancsolás volt a fedett élményfürdőben:)
Szerda délelőtt a közeli állatsimogatót vettük célba..
Ló etetés:

Bivalyt is simogattunk..

A kecskék imádták a bodzát..a gondozó bácsi azt mondta, hogy ez olyan csemege nekik, mint nekem az édesség...:)

szamár háton..

a kötelező póni lovaglás sem maradhatott el..

Délután megint fürdés..amit nem tudtam megunni..Igazi kis vízicsibe lettem, anya azzal riogatott, hogy kinő az ujjaim között az úszóhártyám, így néha pár percre ki is mentem a partra..:) Kihasználtam az úszógumi adta biztonságot és nagyon jókat játszottunk a vízben..
Kipróbáltam az összes élmény elemet, nagyon tetszettek a bugyborékoló masszázs elemek, de a legjobb a sodrás volt..Imádta az egész család..

apa ejtőzik:)

a jégkrém sem maradhatott el..

és az esténkénti játszóház sem

Csütörtökön non stop strandolás,fürdés volt, mert végre az időjárás is kegyes volt hozzánk és kint is fürödhettünk. Mert kedden és szerdán 22-23 fok volt, ami nem igazán volt strand idő..Ezért is választott anya olyan helyet, ahol van fedett rész is, ill. olyan szállodában laktunk, amit alagút kötött össze a fürdővel, úgyhogy egy fürdőköntösben átsétálhattunk:)
ebédelek:)

Kinti pancsolás...apával csúszdáztunk is..nagyon élveztük..anya kevésbé, ő végig parázta..:)

Péntek délelőtt indultunk haza és útba ejtettük a Csillagvárat.
Sok érdekességet láttunk itt is..

és itt is volt állatsimogató:)

és baba és mackó kiállítás

csak ámultam és bámultam..

Itt pedig érmét készítek, most ezeket gyűjtöm, ha meglátok egy ilyen gépet biztos, hogy nyomatok egy emléket..:)és naná, hogy lovasat:)

Nagyon jól éreztük magunkat, pihentünk és a nap 24 órájában együtt voltunk..Reméljük a nyáron lesz még alkalmunk ilyen mini kiruccanásra..:)

1. Nagyon klasz volt a mini kirucanasotok,Bogi nagyon edes csajszi,es milyen aranyos furdoruciban,nagyon jo a piros furdorucis kep.Nagyon jo programjaitok voltak,sok helyen voltatok,gondolom Bogi hogy elvezte az allatsimogatokat, a jatszohazat es a strandolast is.De sok lepke volt egy helyen klasz.Remelem meg ossze jonn par ilyen kirucanas nektek a nyar folyaman.puszika

2. Hű,ez nagyon jó kis kiruccanás volt:-)
    Szuperak voltak a programok,de a lényeg abban rejlett,hogy együtt volt az egész család:-)

3. Milyen jó nyaralós napjaitok voltak nektek is! Olyan jó, hogy végre együtt lehet az egész család pár napra! A fürdés Ancsinak és Nórinak is nagyon bejött, na meg a lovak... :-) Anya, jól eltaláltad a Boginak tetsző programokat!