2011. október 22., szombat

első nagy dilemma...


Az úgy volt..hogy..Bogit meghívták egy szülinapi zsúrra..mikor beszélgettünk róla, hogy akkor elmegyek Norinának ajándékot venni ő is jönni akart, mondván, ha Norci kap ajándékot akkor ő is szeretne valamit..A békesség érdekében megbeszéltük, hogy mindent megnézhet a játékboltban, de csak egy kisebb valamit választhat..mert a "nagy dolgokat" majd a Mikulás hozza, a manói már figyelnek a boltban és ha ott elmondja, hogy ezt szeretné stb. azt megjegyzik ..Előre megbeszéltük, hogy kb. mekkora értékű ajándékot vigyünk, így annak szellemében vásároltam..Kifestőt, hajcsatokat és egy kis egyszarvú Filly pónit kapott az ünnepelt..Bogi is először egy fillyt választott, de aztán meglátta a hőn áhított hörcsögöt és attól kezdve le sem tette..Így megkapta a hörcsögöt..(kicsit szívtam a fogam, mert nem volt olcsó, főleg a fillyhez képest..)nagy volt a boldogság, már az üzlet előtt ki is próbálta, ha valami még nem ismerné megy és hangokat is ad....jó pofa:)Egészen addig minden rendben volt, amíg el nem pakoltuk Norina ajándékát..Abban a percben rájött Bogira a "bolond óra" és neki is kellett volna egy ugyanolyan kifestő (Bogyó és Babócás--ezt egy akció során vettem, rögtön kettőt, tetszett, mert mese és színező is egyben) megígértem, hogy neki is hoz majd a Nagyszakállú..De a fillyt már nem adta ilyen könnyen, ki akarta bontani, nagy nehezen megértette, hogy ezt csak az ünnepelt bonthatja ki..de neki is kellene egy póni, eljutott oda, persze sűrű krokodil könnyeket hullatva, hogy nem is tetszik már neki a hörcsög, inkább póni kellene (nekem meg akkora lett a fejem..na gondoltam, puff..eddig tartott a hörcsög imádat)aztán azt szerette volna, hogy megtartja a  hörit és  majd veszek neki holnap egy pónit..De én bekeményítettem és megbeszéltük, hogy válasszon..(apa persze rögtön ment volna pónit venni a hörcsög mellé...)és ha a pónit választja kaphat egyet délután, de akkor a hörcsögöt visszavisszük..bepróbálkozott, hogy már felbontottuk stb..mondtam neki, hogy majd Csilla nénivel megbeszélem (pont egy ismerős pénztáros volt, kapóra jött..)hogy vegye vissza, írja rá a nevét és küldje el a Mikulásnak..Kb. egy órás cirkusz után megszületett a döntés, póni kell..Így a szülinap előtt még elmentünk egy póniért :) Kész szerencse, hogy a Müller szombat délután is nyitva van...A hörit pedig elraktam decemberig..így legalább már megvan az ajándék:) Úgy gondoltam, vállalva ezzel a hisztit, cirkuszt, hogy már elég nagy Bogi ahhoz, hogy megértse, hogy nem kaphat meg mindent, azonnal és hogy sokszor választani kell két jó között is..
Ez a két kép emlékbe készült Diselről...azóta minden nap megkérdezi a csajom,hogy mikor jön már a Mikulás..úgyhogy nálunk már megkezdődött  a visszaszámlálás...


itt már bulira készen, boldogan..



UI: A betegszabi alatt eljutottunk a fodrászhoz is..Majdnem "kopasz" lett Bogi, mert vizesen mutattuk meg, hogy meddig érjen és nem számoltunk arra, hogy összeugrik a haja..így ha papira hallgatok, aki még akart vágatni érdekesen nézne ki Bogi.:)
Hétfőre nagyjából rendbe jött a kisasszony, még köhécsel itt-ott, de már nem vészes.mehetett oviba...remélem az őszi szünetben sikerül majd tejesen meggyógyulni...

2 megjegyzés:

  1. Nahat ez a Bogi milyen kis aranyos a rovid hajjal, hu ha eleg nagyot levagtatok.A zsurra valo vasarlas eleg nehez lehettet a Bogival,meg jo hogy vegul nem bontotattok ki az ajandekot.puszika

    VálaszTörlés
  2. Nekem így is tetszik Bogi!! Nagyon szép hajacskája van!
    Ajaj! Mi hasonlóan jártunk a gyerkőccel, de 3,5 évesen. Azóta játékboltba vásárolni valamilyen céllal együtt, nincs. Macus tavaly kapott ilyen hörcsögöt, kb. 1 hétig játszott vele, azóta ott csücsül a házában.

    VálaszTörlés