2011. október 30., vasárnap

Bikalon....


Józsi papinak köszönhetően végre anyáéknak is megmutathattam a középkori élménybirtokot Bikalon.Tavaly mamiékkal már voltam itt, idén pedig a papi inkább átadta nekünk a belépőjegyeket, utólagosan is  nagy puszi  érte:) Az utolsó nap, amikor fel lehetett használni a jegyeket, sikerült is elmennünk..az égiek is kedveztek nekünk, mert ragyogó őszi napsütésben volt részünk..Apának aznap délelőtt még  előadást kellett tartania, úgyhogy éppen beestünk délre...de akkor kezdődtek a programok, úgyhogy nem maradtunk le semmiről..

az első képen anyáék kalodába zártak, a "bűneim" miatt...

a falu egyik utcájában..


a fekete sereg és én...


előétel, ebéd előtt..kezemben a fabatkával, ez a hivatalos fizetőeszköz a bitrokon, több programot is csak ezzel lehetett igénybe venni pl. a lovaglást, amit itt sem hagytam ki..


a játszótér is tetszett..


apának is:) ( a két gyerkőc..--Anya :) )





Valaha a középkorban így nézhetett ki egy középkori nagybirtok..Minden házacskában egy mesterségét mutattak be, sokat ki is lehetett próbálni pl. nemezelés, kosár fonás, bőrdíszművesség... és mindenhol lehetett vásárolni is..ez még engem jobban vonzott, úgyhogy gazdagabb lettem pár aprósággal..:)




És a két legjobb program: sólyom röptetés..


és lovagi torna..



én a kék lovagnak szurkoltam, ő győzött!!!


Anyáéknak is nagyon tetszett a birtok..Jól ki van találva, üzleti szempontból is, én is találtam sok érdekességet de anyáék szerint inkább nagyobb, 10 éves kor fölötti gyerekeknek való, akiknek már van "fogalmuk" is a középkorról..

3 megjegyzés:

  1. Milyen érdekes lehetett! Imádom az ilyen kirándulásokat, ahogy gondolom Te is. A képek nagyon jól sikerültek!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Algozone a lázcsillapító, amit masszív láz esteére kaptuk. Amikor beadtam, akkor egy bő félóra múlva Macus már izzadt. A Norufenhez képest, ez igazán gyors. A baj csak az, hogy 3 x fél szemet lehet beadni egy nap. Mondjuk abba bele sem gondolom, mennyi minden lehet benne.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon klasz kis progam volt nektek,Bogi elvezte minden percet,nagyon tetszik a Bogi kabatja olyan csajos.puszika

    VálaszTörlés