2011. november 1., kedd

Halloween nálunk....


Ebben a tanévben rajzot is tanítok második osztályban, ebből Bogi is sokat profitál..Sokkal többet kratívkodunk mint eddig, mert mindig csinálok pár minta darabot és ebben Bogi is lelkesen segít..Az őszi szünet előtti utolsó rajz órán tökfejeket (az ötletet Mónitól vettem-Zsófi és Luca) és pókokat készítettünk a halloween jegyében..

a miénk ilyen lett..


udvari töklámpásunk..


szivárvány pók, Bogi alkotása..


a pókok annyira bejöttek Boginak, hogy nem is álltunk meg egynél.. itt már kész az apa pók is.. de elkészült a család többi tagja is, anya és egy kistesó is..

2 megjegyzés:

  1. :-) Nem is tudtam, hogy rajz szakod is van! Most nagyon irigyellek!! Én annyit szenvedek egy-egy ötlettel!!!!

    Szerintem vény köteles az algozone, nekem receptre írta a doki. De kérdezd meg, mert nem biztos.

    VálaszTörlés
  2. En sem tudtam,edes Bogi es annyira haloweenes.szepeket alkotatok.puszi

    VálaszTörlés