2011. december 28., szerda

kiskarácsony kerianyáékkal..


Ma eljöttek hozzánk  kerianyáék is.kicsit nehezen értek ide és én csak vártam és vártam..még az ablakba is beültem, hátha előbb ide érnek, aztán végre csak megérkeztek...:)


Náluk is járt az angyalka, kaptam egy hercegnős puzzle-t,amit Pityu ki is rakott nekem, megkaptam a vágyott kesztyűt, ami egész nap a kezemen díszelgett:)és egy ügyességi, egyensúlyozós játékot, ami egyenlőre anyának és kerianyának jött be a legjobban:)


A kis időt, amit itt voltak igyekeztünk tartalmasan eltölteni, volt munkamegosztás: Pityu dolgozik, mi csajok pedig olvasunk :)


rajzoltunk..



 Bogyó és Babóca társasoztunk, Pityu győzött, én lettem a második, anya a harmadik és kerianya ért legutoljára az oviba..


Amíg anyáék az egyensúlyozós játékkal játszottak (abba sem akarták hagyni) én fényképezgettem..





Nagyon jó volt kicsit velük is együtt lenni..és már várjuk a nyarat, amikor több időt tudunk majd együtt tölteni..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése