2011. december 9., péntek

Mikulás több felvonásban....


Reggel oviba indulás előtt biztos, ami biztos alaposan kipucoltam a csizmámat..


 és a szobám ajtajába tettem..Megbeszéltük anyával, hogy amíg nem vagyunk itthon a kémény manónk beengedi a Mikulás manóját a kéményen és ő majd beengedi a Mikulást..


1. felvonás : apa "cégénél"...nagyon ügyes voltam, még egy hosszú verset is mondtam a Mikulásnak..kaptam is egy bőséges finom édességekkel teli csomagot..amit majd nem mind meg is ettem mire hazaértünk apával...


2. felvonás: itthon még le sem vetkőztem rohantam a csizmámhoz..nagy volt az öröm, hogy újra viszont láthattam a zuzumat:) a  hörcsögöm mellét kaptam még édességet, egy pici paci figurát, pacis kifestőt és egy pacis számítógépes játékot ( anya írja: ez lehet, hogy hiba volt, mert azóta nagy harcok vannak, hogy egy nap mennyit is játszhat vele, max. fél óra...)


3. felvonás: kedden az oviba is járt a nagyszakállú..délutánra pedig már Magdi mamiékhoz is letett nekem egy "kisebb" csomagot, kaptam plüss elefántot, foglalkoztatót, játéktartót, micimackós dobozt és..csokit:) anya attól fél, hogy lassan csoki mérgezést kapok...
Este a péri mikulás (keresztanyáék mikulása) ajándéka is megérkezett postán, írt nekem egy levelet is, amiben megdicsért, hogy milyen ügyes vagyok és reméli, hogy ezután is ilyen sok jót hall rólam..küldött nekem egy kirakót és egy pónis színezőt..

4. felvonás: csütörtökre papiéknál Gamáson is járt..ide hozott egy barna pónit és egy laptopot..

Idén is nagyon jó kislány lehettem, mert virgácsot nem kaptam..(anya írja: el is felejtettem, pedig minimum egyet megérdemelt volna..)

3 megjegyzés:

  1. De edes a Bogica es milyencsinos,jo sok mindent kapotta mikulastol.Nalunk is poni mania van kialakuloban.Szabinanak azt is hozott a nagyszakalu.Nalunk is elmaradt a veszo pedig kellettvolna.puszika

    VálaszTörlés
  2. Azta mennyi mindent hozott a Mikulás!!!
    A csoki nálunk is probléma, nekem már feláll a szőr a hátamon, amikor egy újabb csokis papírt találok a szobájában kora reggel.

    VálaszTörlés