2012. január 20., péntek

nyílt napon..


Ebben az évben is volt nyílt nap az oviban, amit semmi pénzért ki nem hagytam volna..Végre egy nap, amikor bepillanthatok Bogi ovis létébe..Hétfő délelőtt voltam az oviban és még én is nagyon jól éreztem magam:)

kötetlen játék Flórával..


foglalkozás a középsősöknek..






jelentkezik :)



nagyon figyel..:)


 rajzol..



az udvaron a legjobb barátnővel, Olíviával..




Persze tisztában vagyok azzal, hogy most kicsit árnyaltabb volt a kép, amit Bogiról kaptam, mert ugye minden gyerek másképp viselkedik ilyen helyzetben, ha ott van az anyukája, Bogi kicsit bújos volt és  kevésbé aktív, mint szokott..De ennek ellenére elégedett voltam a látottakkal és hallottakkal......

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt nézni ezeket a képeket egy igazi ovis nagylányról! Tényleg ennyire részt tudott venni, amikor ott volt ANYA? Le a kalappal!

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan jó, és nem értem nálunk miért csak az első évben volt nyílt nap. Nagyon aranyos az a kép, amikor Bogi a barátnőjével összeölelkezik. :-)

    VálaszTörlés