2012. január 23., hétfő

törzsvendégek..


 Lassan kijár nekünk a törzsvendég tagság a légvárvilág játszó paradicsomban, mert amikor Kaposvárra jönnek ott a helyünk...Eredetileg Máté is jött volna, de egy sajnálatos esemény miatt nem tudott velünk tartani, nagyon sajnáljuk..talán majd legközelebb.így most is majdnem ismerős nélkül játszottam végig a két és fél órát..de így is szuperül éreztem magam..meg sem álltam, még inni sem volt időm..






Az utolsó egy órában felfedeztem Biust, óvónénim kislányát és attól kezdve nem volt megállás, anyáék megértek szaladni utánunk, hogy nehogy szem elől tévesszenek bennünket...Anya szerint jó, hogy csak egy órát játszottunk együtt, mert különben megőszült volna..a legváratlanabb pózokban csúszdáztunk stb..
és kardoztunk, én is kisírtam magamnak egyet anyától...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klasz dolgok ezek a legvaras dolgok,biztos szep elmenyek,de nalunk Szabina fel az ilyesmitol,megsosem ugralovarazott,lett volna eselye ra de nem akart.puszka

    VálaszTörlés
  2. Ki kell kunyerálni a törzsvendég kártyát!!Hátha kapnátok kedvezményt is! :D
    Mi ebből a tanúság!! Be kell szerezni valami hasonlót Boginak! Akkor hogy örülne!! :D

    VálaszTörlés