2012. június 25., hétfő

tombol a nyári szünet:)


Múlt héten Boginak és nekem megkezdődött a nyári szünet:) hétvégén már medencéztünk is..megállapítottuk Bogival, hogy nem kell nekünk hosszabb nyaralás, minden van itthon, ami egy  jó kis pihenéshez kell:)


Bogi papiéknál  indította a vakációt, egész héten ott nyaralt. egy nappal meg is toldotta a nyaralást, mert bejött nekem egy sürgős, határidős munka és könnyebb volt úgy megcsinálni, ha Bogi mamiéknál nyaral.. Nem is kell írnom, hogy mennyire jól érezte magát, nagyon örülök neki, hogy vannak vidéki nagyszülei,mert olyan élményekkel lesz gazdagabb, ami megfizethetetlen..pl. állatok, erdő-mező járás...


Rexivel a kölyök németjuhásszal imádják egymást, hihetetlen mit meg nem enged Boginak. Ráülhet, nyúzhatja, húzhatja-vonhatja szó nélkül tűri és még élvezi is:)


A héten tánc táborba folytatja Bogi a nyaralást, az ovistánc tanárnőjük szervezte, Olíviával ment, úgyhogy teljes a boldogság..
Én meg itthon teszek-veszek, végre kiszanáltam Bogi szekrényét, megint lett egy doboz kinőtt ruha, még a mi szekrényeink vannak hátra, aztán nagytakarítást tervezetem..persze nem egy napra..ezen a héten..úgyhogy lesz időm pihenni is.:)
A nyár nagy része nyitott még, tervben van egy péri kerianyás nyaralás, hosszabb időre nem megyünk idén családilag nyaralni, mert Picúrt nincs szívünk több napig itt hagyni, vagy őt is visszük magunkkal:) Persze hétvégente ha tehetjük és az idő is jó lesz vízparton leszünk...

2 megjegyzés:

  1. DE jó nektek!!! Én is nemrég pakoltam a gyerek szekrényében, egy csomó ruhát ajándékoztam el.

    VálaszTörlés
  2. De jo hogy mar medenceztek,elvezitek a nyarat.nem tudom nekunk mikor jonn el vegre az ido amikor vegre strandolhattunk mi is,hiaba van 1 honaja 40 fokos meleg nalunk ha a Julia is himlos lett most.Bogi latszik hogy imadja a mamanal valo letett.puszi

    VálaszTörlés