2012. július 31., kedd

júliusi összefoglaló

 A július gyorsan eltelt, most döbbentem rá, hogy már csak szűk egy hónap a nyári szünet:( A sok munka miatt nem értem rá külön-külön posztolni, most van egy kis pihi így pótolok..
-Július elején eljutottunk végre 3D-s moziba, ez volt Bogi első mozi élménye..nagyon tetszett neki..csak a sok egy helyben üléssel nem volt kibékülve:)nekem is ez volt az első 3D-sem (nem nagyon haladok a korral) és nekem is bejött:) az előző részeit nem láttuk a filmnek, a tudatlanok nyugalmával ültünk be a moziba, de így is élvezhető volt...

-A neten találtam egy aranyos süti receptet, ugye látszik, hogy kutyusok:) meg is sütöttük..irtóra élvezte Bogi a díszítést..de valamit elronthattunk, mert kő kemények lettek, igazi kutya sütik:) ízre nem volt rossz, tejbe áztatva ehető is volt:)



A nagy melegeket igyekeztünk víz mellett tölteni, voltunk Igalban és Zalakaroson a Vízipók strandon... Ezt a strandot mindenkinek ajánlom figyelmébe, mert nagyon gyerekbarát, a gyerek strandon 7 féle csúszda, max. derékig érő víz a gyerekeknek, két árnyas kültéri játszótér és egy szuper beltéri..nagyon szuper..mi biztosan megyünk még a nyáron...Bogi alig akart este haza jönni:)







és amiről nem készültek képek:
-amíg dolgoztam papiéknál nyaralt Bogi, nem is tudom hogy oldottam volna meg  nélkülük..
-pár napot mamiéknál vendégeskedtek az unokatesók is, természetesen a Katica tanya most sem maradhatott ki, nonstop csúszdapark:)
-voltunk cirkuszba is..egy olasz társulat lépett fel..felejthető volt..
Igyekszünk a nyár utolsó hónapját is jól kihasználni...

2 megjegyzés:

  1. Hu de klasz nyaratok van,csak kar hogy mindjart vege,nagyon telik az ido.Jaj annyira cuki Bogi a kepeken.puszika

    VálaszTörlés
  2. Klassz az a strand!! Bogi milyen bátor!! Le mer csúszni a csúszdákon!! Sajnos Macus nem mer. Én is rosszul vagyok, hogy már augusztus van, és mindjárt mehetünk dolgozni.
    Mi van a munkahelyeddel??

    VálaszTörlés