2012. augusztus 20., hétfő

ovis duatlon


 Idén újra elindultam az ovis duatlonon, augusztus 20-i állomásán.  Most már nehezebb dolgom volt, mint két éve,mert sokkal hosszabb volt a táv:  400 m futás-800 m kerékpár-400m futás



Mindent bele adtam és sikerült idén is a korosztályomban a lányok között győznöm!!!!Anya felkészített ha esetleg nem nyeretem volna, hogy nem a győzelem, hanem a részvétel a fontos..


ennyire elfáradtam...

A lényeg az érem volt,de azt csak a váltóban adtak, így abban is indultunk..először apa futott 800 métert utána én bicajoztam 800 m-t és a végén papi is futott 400m...három induló volt, harmadikok lettünk :) nekem  nagyon nehezen ment már a bicajozás, elfáradtam a végére, de így is megvolt az érem:)


Még jövőre indulhatok az ovisok között  és számomra vége ennek a jó kis sorozatnak..

3 megjegyzés:

  1. Jaj de ugyes vagy Bogi, es boldog szulinapot kivanunk neked utolag,es nagyon varjuk a szulianpi beszamolod

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!! Nagyon ügyesek voltatok!

    VálaszTörlés