2012. augusztus 19., vasárnap

szabadulóművész..


 ..aki nem más, mint az aranyhörcsögünk, Mimi..Először egy üveg akváriumban éldegélt, de abban is állandóan a lezáró rácsot döngette, azon tornázott, egy manccsal tartotta magát stb. nagyon leleményes a kis házára felállva lazán rákapaszkodott...
Kollégámtól örököltük a mókuskerekes lakot, ami nagyon bejött Boginak, Miminek egyaránt..imád a kis lökött kerekezni, volt hogy fél órát egy  huzamba nyomta..Az új lak, annyira már nem új, de mi ennek is nagyon örültünk, elég sokáig bírta...Kb. egy hete délután azt vettem észre, hogy Mimi félig kint lóg  két rács között, volt nagy riadalom, sikítozás..nagy nehezen megoldottuk Bogival, ő tartotta a befőttes üveget Mimin én meg a rácsot feszítettem még egy kicsit..kiszabadult a kis büdös, féltünk, hogy nem éli túl, mert ki tudja mióta volt beszorulva..(mondjuk én nem sírtam volna utána) de nem lett semmi baja..él és virul:)Ez egyik pálca elengedte a cinezést, ő meg persze megtalálta. Papi orvosolta a bajt és újra indulhatott a kerekezés..Egészen szombat estig..napközben kint van az udvari szerszámos, mindenes "kulipintyóban" és vacsora készítés közben kinézek az ablakon és ott sétálgat kint az udvaron őkelme..nagy lazán ment be a kulipintyóba..Gyorsan kiszaladtam és rácsuktam az ajtót..kajával kicsalogattuk, de én nem mertem megfogni ill. nem is sikerült..Zoli vitte ki Picúrt este és jött vissza, hogy megvan Mimi..Amiért nagy dicséret neki, mert u tálja, undorodik tőle...Megint ugyanazt a rácsot feszítette ki..papi szerint nem lett jó a cinezés, de most rézzel forrasztotta oda és jól átnézte és ahol még hibát talált ott forrasztott..Kíváncsi leszek meddig bírja!!!mert három a magyar igazság...:)




1 megjegyzés:

  1. :D
    Nálunk az afrikai tűzgőte volt ilyen. Az utolsó kísérletnél kiszáradt! :-(

    VálaszTörlés