2013. január 19., szombat

újra az iskolában-sportdélelőtt...


Szombaton újra ismerkedős programot szerveztek az iskolában. A hóhelyzet miatt nem tudtam mamiékhoz menni Gamásra, így mi is elmentünk..Tornáztunk, játékos váltóversenyen vettünk részt. A két elsős tanító néni volt a játék irányító. Jól éreztem magam, bár a végén már inkább mást játszottam volna:)









Eddig nagyon tetszik az iskola, nagyon várom már..anya nem annyira:(mert azért ő tapasztalatból tudja, hogy az első lelkesedés hamar alábbhagy....

ui. Anya írja: most már csak a tanító néni személye a kérdéses, az egyik katonás, karakánabb, lendületes, pörgős a másik pedig tyúkanyó típus..Eddig a katonásabb mellett voksoltam, lévén, hogy nála voltam anno tanítási gyakorlaton és nagyon jó pedagógusnak tartom..De aztán gondolkodóba estem,hogy  a katonás stílus bejönne-e Boginak, mert szerintem,ha erélyesebben rákiabálna el is sírná magát..úgyhogy hajlok a tyúkanyó típusú tanító néni felé..még lesz egy nyílt óra, ami bár kirakat óra lesz talán elárul valamit a tanító néni személyiségéből, mert ő fekete ló, nem ismerem egyáltalán.....

2 megjegyzés:

  1. Atyaég, micsoda nagy ez a csaj már! Úgy látom a rózsaszínen kívül semmi babás nincs benne már. (Írtam a bejegyzésedhez nálam.)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megnott a Bogi,iskolas lesz mar, jaj es milyen kis pockos,edes nagyon.Ti mar a tanitonenit valogassatok,jaj en is felek mar.De Szabina ha minden jol megy csak jovo osztol lesz iskolas,addig is meg egy folkeszito ovis csoport hatra van.pusizka

    VálaszTörlés