2013. január 10., csütörtök

unokatesós...


A múlt hetet mamiéknál töltötte Domonkos unokatesóm, így én is ott voltam szinte egész nap, csak aludni jártam haza.. Ki is kell használni minden időt, mert az ország másik végében laknak, csak nagyon ritkán látjuk egymást..



A fényképezkedés elég nyögve-nyelősen ment, de egy kis bohóckodásra mindig, mindenhol kaphatók vagyunk:)



Sokat játszottunk mamiéknál, voltunk a Katica tanyán, kipróbáltuk a korcsolyázást (nekem nagyon tetszett, kár, hogy anyáék nem tudnak...),játszótereztünk...



Elvileg múlt héten csütörtök és péntek mehettem volna már oviba, de Domonkos megmentett:)közös bennünk az is, hogy nem igazán szeretünk oviba járni...
Nagyon jó volt együtt...folyt. köv. elvileg húsvétkor...

ui.anya írja: a két és fél hét szünet rányomta a hétre a bélyegét..nagyon nehezen indult hétfő reggel Bogi oviba, általában 9 körül kelt minden nap, hétfőn pedig már fél 7-kor kelni kellett..sírás is volt reggel az oviban:(minden reggel volt egy kis pityergés..de napról-napra jobban visszarázódik (ő is és én is...)

1 megjegyzés: