2011. augusztus 8., hétfő

Sikondán...


A nyár elején vettem egy 10 belépős csomagot, ami az országban számos fürdőjébe jogosít ingyenes belépésre..egy teljes áru jegy mellé a második ingyenes..Főleg azért vettem, mert a kaposvári fürdőbe is érvényes, de gondoltam ez jó alkalom arra , hogy feltérképezzük a környező fürdőket is..Sajnos úgy jött össze a nyáron, hogy amikor Zoli szabadságon volt mindig rossz idő volt..ill. sok szabad hétvégén is esett.., úgyhogy bele kell húznunk ha legalább a felét fel szeretnénk használni a belépőknek..Ma viszonylag jó idő volt, ha nem is volt szélcsendes nyári idő..így felkerekedtünk és elmentünk Sikondára..Zoli reggel váltig állította, hogy mi már jártunk itt "szerelmünk hajnalán", én meg az ellenkezőjét :), de Zoli nyeret, amikor megláttam a fürdőt nekem is beugrott..:)

spontán Bogi kép..


pózolós..



 Nagyon örültünk, hogy volt benti rész is, mert délelőtt eléggé fújt a szél, nem volt nagyon meleg, ill. a kinti medencék vize nagyon hideg volt, legalábbis nekünk, mi azokat ki se próbáltuk..a benti 30-35 fokos vízben lubickoltunk inkább..
Bogi szöveg: -Én is bemegyek a termába, áztatom az izületeimet.. :) (terma = termál víz)








Délután felfedezte Bogi apukájával a "tetováló" nénit..és ezt nem hagyhatták ki..főleg, hogy 3-5 napig meg is marad..állítólag..még jó, hogy a nap végén csináltatták, mert utána már alig akart fürdeni Bogi, nehogy lejöjjön a tetoválása..úgy fürdött, hogy végig kitartotta a kezét:)(este meg itthon úgy,hogy ráraktunk egy zacskót, így nem érte víz..)




lehet, hogy vége a pillangós korszakának, mert most egy unikornist kért.. tényleg nagyon mutatós lett...




Összességében jó kis nap volt, bár a fürdő lehetett volna jobb is, pl. mi "öregek" hiányoltuk a nagyon meleg, igazi "áztatós" vizet..:) Remélem az újabb lehűlés csak átmenti lesz és még fürödhetünk párszor ezen a nyáron..

2 megjegyzés:

  1. Ez a kirucanas nagyon klasz lehetett.Gyonyoru Bogi a kepeken es hat az unikornis tetkoja is.Ngayon szep lett es jol all neki.Klasz hogy ilyen jegeyt vetettek es 10 helyre eltudnatok menni ha lenne jo ido.Nalunk mar masfel hete jo ido van nem esik.puszika

    VálaszTörlés
  2. :D Tetszik a lovas kép!!!
    Nálunk is árulták ezt a csomagot, de én nem mertem bevállalni, mert a közelünkbe csak 2-3 hely volt. A legtöbb persze Dunántúlon, ahova az idén sajnos nem megyünk.

    VálaszTörlés